Sportbike World banner

1 - 20 of 20 Posts

·
Registered
Joined
·
269 Posts
Discussion Starter #1 (Edited)
None of you showed up except (I'm guessing this is who it was) Kawboy7RR; had a 7RR anyway.

Dude, if you read this, there was NO WAY I was going to stop with those deputies harassing you... I'm happy to say that they didn't hear me shut it down from 10,000 RPM in second, and that I saw their lights from more than a mile away on the last hairpin. I hope ya talked your way out of it!


cdma2k
 

·
Registered
Joined
·
269 Posts
Discussion Starter #3
Yeah, they nabbed the dude just on the way out of the twisties, by the trailhead parking. I was just crossing 100 MPH on my way to 130 when I saw the MCSO Yukons with lights-a-flashing. I went putting by with a guy in a Toyota pickup close behind, one of the deputies gave me a long look as I passed by...

Dude they nabbed was on a 7R or 7RR with old rash on both sides, and a green Eddie Lawson Joe Rocket jacket... he had mentioned SBW to me earlier, but I never caught his name. He said he'd gotten a ticket Easter Sunday, too. Description ring any bells?


cdma2k
 

·
Registered
Joined
·
183 Posts
cdma2000 said:
Yeah, they nabbed the dude just on the way out of the twisties, by the trailhead parking. I was just crossing 100 MPH on my way to 130 when I saw the MCSO Yukons with lights-a-flashing. I went putting by with a guy in a Toyota pickup close behind, one of the deputies gave me a long look as I passed by...
cdma2k
Damn, that sucks.
 

·
Registered
Joined
·
363 Posts
oh yeah...... that was me... (and no i didnt get a ticket on easter...) its cool cdma2k i wouldnt of stopped either...

you should have seen the trouble they went through... it was hilarious...

it was right pass the bridge (1st bridge going in.. 2nd leaving the flats) i was slowing down, i had a blue toyota tacoma in front of me... a left turn was coming up.. right after the turn, the tacoma pulled over and let me pass... (no double yellow ticket)... when i gassed it to pass, there was a white sheriff suv coming towards the flats on the oncoming lane... so whatever i didnt think anything of it.. i was riding along... not like hauling ass like other times... so after a good 3 minutes of riding.... as you leave the twistie part of the flats, and you exit that last left turn that goes into a straight and up a little hill.. well right over the hill was another sheriff SUV... as soon as i pass him he pulls out flashes his lights... so i pull right over... looking down the road there was a 3rd SUV setting up a road block... so anyhow i pull over..
the questioning went something like this...

me: "what seems to be the problem officer?" he didnt like that too much...
cop 1: got a call on the radio of a guy speeding on a green motorcycle... wait and the officer that caught you speed will be here any minute..
so about 6 to 8 minutes later... he shows up all pissed off. and starts yelling..
cop 2: "GIVE ME ONE GOOD REASON FOR ME NOT TO TOW YOUR BIKE AND TAKE YOU TO JAIL!!!!" ..
i thought i was gonna get a beating.. or some kind of police brutality, as mad a he was...
me: uh its my only means of transportation.. officer i apologize, if i knew you were chasing me i would have stopped when i saw you"... then i look at the cop that pulled me over and said... didnt i pull right over when you flashed your lights..
cop 1: "yes you did"
me: i have no reason to run...
cop 2: DO YOU HAVE ANY IDEA HOW FAST YOU WERE GOING???
me: no i was focusing more on the road.. about 35 maybe 40..
Cop 2: BULLSHIT!!! I WAS DOING ABOUT 70 MPH TRYING TO CATCH YOU!!! YOU WERE GONE ...
me: no way...
cop 2: i clocked you at 53 mph, DO YOU KNOW WHAT THE SPEED LIMIT IS??
me: 25, 35 and on some parts 45.... (oh man that was the wrong thing to say... he got even more pissed...)
cop 1: im gonna head back up...
cop2: ok ...
then he looks at me and asks for my license and registration... so i give it to him.. and cop #3 pulls up..
Cop3: so your the green biker on the 88..
me: huh i wasnt doing 88... 40 at most...
cop3: laughs no your on the 88, and getting a fat ticket..
me: ok then yeah that was me.. you guys act like i was running... again officers i apologize, if i knew you were chasing me i would have stopped..
cop 2: MARCO, DO YOU HAVE ANY WARRANTS OR ANYTHING I SHOULD NOW ABOUT???
me: no, you could check it..
cop2: IM GONNA CHECK IT!!
cop3: nice bike 600 or 750...
me: 750
cop3: (looking at my rear tire) looks like you really lean it..
me: yeah every now and then... check out the front... (the front is bald on the sides and has thread in the center)
cop3:damn, (then looks at the sides) looks like you laid it down..
me: nah i bought like that...
cop3: we know why you love this road, i ride also... be careful out there... have a good one...
me: take care... ill try...
cop2: ok your clean,
me: again officer i apologize for all the trouble... if i wouldve known, i wouldve stopped... (my name aint MARCUS)
cop 2: you know in the last 6 months there have been 20 motorcycle accidents, 18 which were sportbikes like this.. all 18 was because they were speeding and lost control... some of them didnt live, the ones that did were really messed up.. the speed limit is 25 mph, if your doing 35 we wont bother you, 45 is pushing it , anything 50 or over, im gonna ticket you, and send to to jail... we have guys doing 70 or 80 at sometimes.. im gonna give you a ticket, for speeding.. but the next time i catch out here doing anything wrong, im taking your bike and your going to jail...

so he hit me with 53 in a 25 civil traffic, rather than criminal traffic..
im kinda bummed out about it, but i was kinda expecting it... the way i see it...... it was only a matter of time... as much as i ride and mess around... those that ride with me know what im talking about... i guess im gonna calm down a lot more and try more track days... and be a little more responsible.. im also glad five 0 wasnt around on easter sunday or earlier this morning.. when Sirron (zx9r) and i were tearing shit up...

and another thing.... i always get pulled over when we post rides on here or other forums.... thats why i usually dont... this is the 4th time.. in like a year and a half... damn it email or call each other... take care fellas...

ill be throwing another bbq soon at my house... or lake, maybe both...

marcus you have a lot of experience with tickets... traffic school??? give me a call...
 

·
Registered
Joined
·
184 Posts
fucken runnin from the poh-leece...damn shame :twofinger

hahahahaha...very funny story, atleast they didn't get all crazy on you and impound your ride and stuff...and you're eligible for traffic school if you haven't been to one in two years or more. :thumb:
 

·
Registered
Joined
·
363 Posts
hey dbo i thought we'd be sharing tents.... when the occifer started yelling... my thoughts were at least i get to hang out with dbo like the good ol days...
 

·
Registered
Joined
·
251 Posts
kawboyzx7rr hey dbo i thought we'd be sharing tents.... when the occifer started yelling... my thoughts were at least i get to hang out with dbo like the good ol days...
LOL LOL you guys are retarded:D :D
 

·
Registered
Joined
·
87 Posts
Yes Yes Yes I am the ticket MASTA!!! :twofinger Go to traffic school, i'm sure your eligible pay $115 for an 8 hour class with a 30 min. lunch and get a certificate at the end of the day that says you completed it and you get NO points awarded on the license and they dismiss the ticket!!!! TRUST ME MARCO!

OH YEAH, AND YOU DONT HAVE TO APPEAR IN COURT! fuckin cops! :finger:
 

·
Registered
Joined
·
87 Posts
HEY Dbo! Drop the soap yet???? J/K Take it easy out there man and stay away from the bologna! Eat as much as you can on work furlow days!!! LOL
 

·
Registered
Joined
·
184 Posts
hahahaha! yeah yeah yeah...har har har...at least we can joke about it now. :twofinger it could be worse though...i just keep positive and in all actuallity, it aint the bad...the food is the worst part, the bologna...damn...that stuff just smells funky...i've skipped many a meal in that fucken place and already lost 25lbs.

word of advice, if you ever gotta come here for a short stay, DON'T COME ON A WEEKEND!!!
 

·
Registered
Joined
·
96 Posts
:crying: :crying: :crying: :crying: :crying: HA HA HA!! Its about time FUCK FACE!!! :crying: :crying: Feel the pain eh! Thats why I hate pushing to go riding when Im not feeling it. One I would not be concentrading and second THE FUCKING COPS SUCK!!! :finger: :finger: :finger: ;) You still Aight and Im still w/out a frame
 

·
Registered
Joined
·
87 Posts
The frame!

Damn Vic Tell that punk ass BEE-HOTCH To hurry up with that powder coat so you can ride or you'll get a bunch of brown guys to make him hurry J/K LOL!!!! :twofinger
 
1 - 20 of 20 Posts
Top